איך להפוך את חגיגת הבת מצווה ליוקרתית

כמה שנים טובות עוברות על ילדה עד שהיא מגיעה לזמן הכי מרגש שלה, הרי הוא אירוע בת המצווה שלה. לאירוע זה ישנו חשיבות רבה ביותר ביהדות, שכן אז, ומאותו הרגע, הילדה בת ה 12, נעשית חייבת בקיום המצוות.
והיא ממש רוצה בת מצווה יוקרתית!

איך להפוך את חגיגת הבת מצווה ליוקרתית?

האם את נהנית מההמונים במסיבה שלך? או אולי את דווקא סוג של מסיבות בת מצווה באופן אינטימי ומשויך יותר למשפחה? או שאת מרגישה יותר בנוח סביב חברים ובני משפחה אבל בחצר הביתית? 

עבור חלק מהנערים, אירוע גדול הוא דבר כיף ומלהיב במיוחד, עבור אחרים הוא פשוט מלחיץ. אין שום חוקים בזה; זה תלוי בך וההורים שלך ההחלטה מה הכי מתאים לך.

קחו בחשבון: האם המסיבה שלכם תהיה רק ​​לחברי בית הספר שלכם? לחברים ובני משפחה? האם גם החברים של ההורים שלכם יוזמנו? חשבו על גודל המשפחה שלכם. 

משפחה גדולה במסיבת בת מצווה

אם יש לך משפחה מורחבת וגדולה, מסיבה קטנה היא ככל הנראה לא דבר כדאי במיוחד. את מי עוד תכלולו במסיבת בת המצווה? האם יש לך חברים מהמחנה, מבית הספר העברי, אחרי פעילויות הלימודים או מבית כנסת השכונתי שאותם תרצה להזמין?

כשמזמינים חברים, התחשבו בהם. האם לבית הספר שלך יש מדיניות לגבי את מי לכלול באירוע שלך? אם כן, וודאי שאת פועלת לפי ההנחיות. אם אין כללים לנושא זה, נימוס כללי יהיה להזמין את כל הכיתה שלך. את בהחלט לא תרצי לפגוע ברגשות של אף אחת מהחברות שלך.

איך לקשט אירוע בת מצווה?

צבעים רכים או נועזים, פרחים, בלונים, צורות גיאומטריות – יש כל כך הרבה אפשרויות לקשט איתם את האירוע שלכם. נסי לבחור צבעים שמשלימים זה את זה. אולי תרצי להישאר בצבע מסוים ופשוט להשתמש בגוונים חלופיים. 

לדוגמה, סגול מלכותי, לבנדר וסגול תינוקות עם מבטאים לבנים וכסף יכולים להיראות יפה. או שתבחרי בצבעים עונתיים – תפוזים, אבטיחים וכל דבר אחר שיעשה לך טוב לחגיגת בת המצווה שלך.
מוזמנים לפנות אל מיי פרוד, וליהנות מחגיגת בת מצווה מושלמת לילדה!

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
3 יתרונות של הזמנת ארוחות מוכנות עד הבית
בשנים האחרונות,יותר ויתר ישראלים בוחרים לרכוש אוכל מוכן ממקורות שונים במקום להכין בעצמם. רבים עושים...
קרא עוד »
ינו 19, 2022
מתנה מושלמת ליום נישואין – שובר לארוחת שף
ארוחת שף היא אחד מסוגי הבילוי שאי אפשר להתעלם מהם. מדובר על בילוי יוקרתי, שמפעיל את כל החושים - טעם,...
קרא עוד »
מאי 21, 2021
חקר הטעמים של תל אביב: סיור קולינרי בשוק הכרמל
שוק הכרמל, הוא מוקד פעילות שוקק בלב תל אביב. השוק התוסס הזה ידוע במבחר המגוון של תוצרת טרייה, תבלינים...
קרא עוד »
ינו 21, 2023