טבעונים? איך תשמרו על דיאטה מאוזנת

פרוביוטיקה

אי אפשר להתעלם מכך כי במירוץ אחר האהבה לבשר ועוף בני האדם פגעו פגיעה קשה בחיות. כל מי שהיה בלול או ברפת יודע עד כמה התנאים שם של החיות הם נוראיים וכמה זה בעייתי לראות את היחס לחיות. עלינו לזכור כי חיות מרגישות כאב בדיוק כמונו ועל כן אנו כבני אדם חייבים להיות רגישים לסבל שלהן. על כן זה אך טבעי כי יותר ויותר אנשים מחליטים להיות טבעוניים וצמחוניים וזה דבר מאוד מקובל במדינת ישראל. העניין עם טבעונות הוא שלא פעם ולא פעמיים יש קושי לשמור על הבריאות שלנו וזאת בגלל שחסרים לנו אבני יסוד אשר חשובים מאוד לגוף שלנו ואשר אנו מקבלים אותם רק מן החי. כל טבעוני חייב להיות מודע לכך ולהתחיל לחשוב איך הוא אוכל נכון ועדיין שומר על הבריאות שלו.

מדוע כל כך חשוב לעבור בדיקות תקופתיות אם אתם טבעוניים?

אם אתם מחליטים להיות טבעוניים אל לכם לזלזל בבריאות שלכם ואתם חייבים להיות כל הזמן עם היד על הדופק ולבחון האם אתם אוכלים נכון או לא. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי עלינו לעבור בדיקות תקופתיות אצל רופא ולבצע בדיקות דם אחת לכמה חודשים וזאת בכדי לבחון האם אנחנו המדדים שלנו תקינים או לא. לאחר שנעבור את הבדיקות הללו אנחנו יכולים להתייעץ עם דיאטנית או עם הרופא בכדי לראות האם אנו נמצאים בבעיה והאם אנחנו צריכים לשנות משהו בתזונה שלנו בכדי להתגבר על הבעיות שלנו וכך לאכול נכון ולהיות בריאים יותר וזהו משהו שאנו חייבים לקחת בחשבון אם אנחנו טבעוניים.

מה יכול לסייע לי לשמור על תזונה מאוזנת?

אם אתם רואים כי אתם לא מקבלים את התזונה הרצויה מן האוכל שלכם כדאי לכם לשקול ולהשלים אותה עם תוספי מזון או פרוביוטיקה. כך תוכלו לשמור על האמונה שלכם ועדיין להיות בריאים וחזקים. זכרו כי אם חסר לכם ויטמין כלשהו אתם עלולים להיות בבעיה קשה והיא עלולה לגרום לכם לבעיות רבות וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
היתרונות בחטיפי חלבון
לא מעט ספורטאים מנוהגים להשתמש בחטיפי חלבון, זה נכון הן לגבי ספורטאים מקצועיים, וזה נכון הן לגבי...
קרא עוד »
אפר 25, 2019
איך להשיג מבצעים במי עדן על ברי מים?
בר מים משמש כיום בבתים רבים ובמשרדים, לאספקת מים צלולים. חלק מהברים מספקים מים קרירים, אחרים מספקים...
קרא עוד »
מרץ 16, 2021
בחירת חברת המטבחים האידיאלית: מתאים לחלק, לא לכולם
בחירת חברת המטבחים הנכונה היא החלטה המהדהדת בכל ארוחה מוכנה ובכל רגע בילוי במטבח שלכם. בעוד שבעלי...
קרא עוד »
פבר 07, 2024