למה משמש יועץ קולינרי

שוברים לארוחת שף

יועץ קולינרי הוא שף או אושיית אוכל מקצועית, שמבין בצורה המקצועית ביותר את נבחי תחום המזון והמסעדנות בכל היבט שלהם. מרבית היועצים הקולינריים בישראל עברו קצת יותר מאשר קורס בישול וכמה שנות ניסיון בטבחות והם מסייעים בייעול חומרי הגלם בעסק שלכם.

למה משמש יועץ קולינרי

יועצי קולינריה הם אנשים שנחשבים לשפים מובילים שמכירים את כל אופן ייעול מסעדה או אולם אירועים באירוח המוני ויודעים כיצד לתעל את חומרי הגלם בהתאם לרמת שירות המקום. 

יועץ קולינרי ידוע כמי שיש לו תובנות של שנים רבות ושליטה מוחלטת בכל מה שמתרחש במטבח, בכל מה שמתבשל במטבח וכל זאת לצד התנהלות כלכלית נכונה שלרוב, זוהי בעיקר עבודתו.

מהו יועץ קולינריה?

יועץ קולינרי מסוגל למנף את מומחיות תעשיית מזון חיצונית, כדי לספק ניתוח אובייקטיבי של העסק שלכם ולתעל אותו למצב שבו תוכלו להוציא את אותן המנות במינימום חומרי גלם ותקציב.

בין אם אתם עובדים במלון, רשת או במסעדה עצמאית, חברת ציוד למטבחים, או ספקי מזון ומשקאות, יועץ מנוסה יכול להצביע על נקודות חוזק בעסק שלכם וגם על נקודות חולשה שבהם תוכלו להשתפר יותר, קראו בהרחבה.

יועץ קולינרי פיננסי – מה זה אומר?

חלק מיועצי הקולינריה, עשויים להתייחס לדברים שאולי לא הייתם מודעים אליהם במלואם כמו באופן שבו תחסכו כספים רבים על רכישות וחומרי גלם שאתם לא באמת צריכים לתפעול יעיל של העסק שלכם.

בנוסף, יועץ קולינרי הוא גם חלק מהעסק שלכם בכל המובנים – כלכלי ומעשי. הוא יועץ שאתם יכולים להביא לו רעיונות כדי שיוכל ייעל את ביצועי הרווח והתפעול הרב בקניית חומרים לעסק שלכם. נכון, יועל הוא הוצאה לא קטנה אך שווה בוודאי לתווך הארוך.

קראו עוד על: ארוחה עם שף פרטי

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תחליפי בשר שכדאי לכם לנסות
צמחונים וטבעונים הנמנעים מאכילה של מוצרים מן החי נאלצים להתמודד עם מחסור בחלבון הקיים במאכלים אלו,...
קרא עוד »
ינו 25, 2022
עוגיות שוקולד ציפס – מתכון מושלם עבורכם
כמעט כל אחד מאתנו חושק לאכול עוגיות שוקולד ציפס פה ושם. העוגיות הללו מפזרות ניחוחות מצוינים בכל חלל...
קרא עוד »
יול 05, 2022
מה הקשר בין תזונה לאוטיזם
כיום יש מחקרים המוכיחים את הקשר בין התזונה למראה העור, כמו גם מחקרים המאששים הקשר בין תזונה לאנרגיה...
קרא עוד »
מאי 29, 2019