קיטו – הכירו את הטרנד החם הבא

1931642-min

ישנם אנשים שבמשך שנים מנסים להוריד במשקל על ידי דיאטות שונות, אולם ללא הצלחה. כמובן שהמכשול הגדול בדיאטות הוא בדרך כלל שעם ההתקדמות גם מגיעה תחושת רעב שקשה להתמודד אתה.

אם אתם בעבודה היא גם תגרום לכם לצאת מהריכוז, אתם תרגישו חלשים ואם מישהו, בטעות, יעבור לידכם עם פיצה, אתם עלולים לקרוס תחתיכם מעולפים למחצה.

לפני שנדבר על קיטו, חשוב לדעת שבדיאטה אין שום סיבה להרגיש תחושת רעב ונסביר מיד למה. תחושת רעב נובעת בדרך כלל מהעובדה שהקיבה שלכם די מרוקנת והגוף שלכם מחפש אנרגיה, כך נוצרת תחושת רעב. כאשר אתם אוכלים את זוגי המזונות הנכונים, הם נשארים לאורך זמן רב יותר בקיבה וכך, אתם לא מרגישים רעבים.

קיטו, היא שיטה שתעזור לכם לרדת במשקל בלי להרגיש את הרעב על ידי סידור התזונה באופן מסוים. המשיכו לקרוא כדי לדעת.

קיטו:

כאשר אתם מנסים לרדת במשקל ועם זאת, חשוב לכם להרגיש שבעים ולא טרודים במהלך היום, אתם צריכים למצוא דיאטה שתשים את הדגש על תחושת השובע. למשל, דיאטה ללא פחמימות שאומרת לכם לאכול ירקות כל הזמן, היא לאו דווקא דיאטה ששמה דגש על תחושת השובע שלכם שכן למי שיודע, ירקות אינם משביעים כלל.

אתם יכולים לאכול כל היום ירקות ועדיין להיות רעבים. דיאטה נכונה תתמקד בתפריט שמביא לכם בעיקר מזונות עם פחמימות מורכבים וחלבון שמתעכל בצורה יותר איטית בקיבה וכך לא תרגישו תחושת רעב.

הקיטו היא צורת דיאטה שבה אתם אוכלים רק שומן בריא וחלבון. מותר לכם לאכול את רוב סוגי הבשר, אתם צריכים גם להקפיד על כמות מסוימת וכך אתם יורדים מהמשקל, כאשר הפחמימות יוצאות מהתמונה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest

אולי יעניין אתכם?