טלפתיה איך זה עובד?

כולנו מתפעלים מאמן חושים, היודע את מספר הקלף שבחרנו, שניחש את המספר שחשבנו עליו, ובכלל ניחש את כל המחשבות שלנו, הדבר הזה גורם לנו לפלא גדול. טלפתיה היא מילה ביוונית שפירושה טל- רחוק, פתוס -רגש, שבעצם הטלפתיה מתוארת כתפיסה על חושית, ויכולת להבחין באופן מודע או לא מודע ברגשות או במחשבות של האדם. מופעים של טלפתיה הם אכן מרהיבים ומפתיעים, אמנם נראה לנו כי יש לאדם כוחות על, אך למעשה יש לו אכן כישרון נדיר בעמידה מול קהל, כריזמה, ועוד יכולות אשליה, אך למעשה הוא אדם רגיל כמו כולנו, המשתמש בכללים מסוימים, על מנת לגלות את המספר או המחשבה שלנו. אז טלפתיה איך זה עובד?

אז מהו אמן חושים וטלפתיה? 

בניגוד לגיבורי העל בסרטים מצוירים והקומיקסים המשתמשים בטלפתיה, על מנת לדעת את המחשבות או הרגשות של האדם ונתפסים בעיננו כגיבורי על, אמן חושים המבצע מופע טלפתיה הוא אדם בדיוק כמונו, אך הם ניחנו בכישורים מיוחדים שנועדו לרתק את הקהל בעזרת קסמים מיוחדים, ויכולות מיוחדות. בעצם אמן החושים מבצע כל מיני פעלולים בעזרת טריקים, ועל ידי כך הוא בעצם יכול לרתק את הקהל ולגרום לו להבין שיש לו חוש שישי או יכולת על, שבשעה שהוא רק בעצם משתמש בכללים מסוימים שניתן ללמוד בקלות, אבל עם זאת חשוב מאוד להדגיש כי כדי להיות אמן טלפתיה דרוש כישרון רב.

אז איך זה באמת עובד? 

אמן הטלפתיה נעזר בטכניקות מגוונות, על מנת לדעת את התשובות לשאלות. בין הטכניקות ניתן למצוא את קריאת שפת גוף, דמיון מודרך, הקשבה לנשימות, לטון הדיבור, באמצעות הטכניקות הללו האמן מצליח ליצור לקהל או לאדם העומד מולו. הסחת דעת המאפשרת  לו לבצע את הפעולה הנדרשת כמו הזזת חפצים במהירות, לנחש ספרות, לזהות את השם שהאדם חשב עליו ועוד. אבל חשוב לציין כי בכל מקרה אמן הטלפתיה הוא מקצועי כישרוני, ובעיקר בעל יכולת לרתק וליצור אינטראקציה עם הקהל. ותכונות אלו גורמות לו להצליח במקצועו ולרתק את הקהל.
בקישור זה תוכלו לקרוא בצורה מעמיקה יותר על אמני חושים וטלפתיה!

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קייטרינג חלבי או קייטרינג צמחוני
אוכל הוא דבר מאוד מגוון והשפע אשר קיים בסופר מרקט בארצות המפותחות מביא אל סיבובים ארוכים ביןמדפים...
קרא עוד »
אפר 11, 2019
סדנת אפייה זוגית – טובים השניים מן האחד
בילוי זוגי מוצלח צריך להשאיר לכם חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת, שכמובן תעצים את הזוגיות הטובה ששוררת...
קרא עוד »
מאי 24, 2022
רשת לפיצה תעזור לכם עם האפייה
אוהבים להכין פיצה בבית? אתם יכולים פשוט לקנות רשת לפיצה. היא תאפשר לכם להכין את הפיצות שאתם כל כך...
קרא עוד »
ספט 02, 2021