כיצד לנהל מסעדה בצורה נכונה?

קופה ממוחשבת

ניהול מסעדה זה לגמרי לא עניין פשוט. והעובדה שמסעדות רבות נסגרות תקופה קצרה לאחר הפתיחה שלהן בהחלט לא מעודדת. מנהלי מסעדות עובדים קשה וטורחים רבות כדי לנהל את המסעדה על הצד הטוב ביותר, לשווק, למכור, להגיש, לגבות, ולארח את הלקוחות בנעימות ובאווירה טובה. אך יש כלים מקצועיים שיוכלו להקל על המשימה ולהפוך את האתגר הזה לפשוט יותר. קבלו כמה עצות מקצועיות שיוכלו לעזור לכם ולאפשר לנהל את המסעדה בצורה נכונה יותר.

כיצד ניתן לשפר את ניהול המסעדה?

  • קופה ממוחשבת – אולי חשבתם כי מספיקה לכם קופה פשוטה ומיושנת, והיא תעשה עבורכם את מלאכת הגביה כראוי. אבל המציאות מוכיחה כי בכל בית עסק חשוב שתהיה קופה ממוחשבת עכשווית ונוחה. הקופה משפרת את אפשרויות הגבייה, משפיעה על חווית התשלום של הלקוח. אך מעבר לכך. בעזרת הקופה הממוחשבת אתם יכולים לייעל את הפעילות שלכם ולבצע בדיקות שונות. מה היקף המכירות בשעות מסוימות? כמה מצליחים המוכרנים למכור בשעות המשמרת שלהם? מהי רמת הביקוש למנה מסוימת? המידע הזה חשוב כיוון שהוא מאפשר לכם להסיק מסקנות מדויקות שמתבססות על נתונים מציאותיים. כך אתם יכולים לנהל את ההתנהלות ולכוון את התפריט המוצע בהתאם לדרישה.
  • קופונים – בכל מסעדה מתמודדים מול הצורך לגרום ללקוחות לחזור למסעדה כדי לבצע רכישה חוזרת. גם בתחום זה ניתן לעשות שימוש מועיל בקופונים. כל לקוח שמסיים את הארוחה יקבל קופון לקנייה הבאה. הקופון הזה יהווה גורם מדרבן לשוב בקרוב למסעדה לבצע רכישה חוזרת. הקופונים ממלאים תפקיד חשוב והם עושים עבודה טובה.
  • שירות נעים לכל לקוח – מלבד לטעם של המאכלים כל לקוח רוצה לחוש גם מכובד במסעדה. ולכן אתם צריכים להשקיע גם ביחס שכל עובד מספק לאורחים במסעדה. חשוב לחייך ולתת יחס מכבד. כזה שייתן ללקוח הרגשה טובה ונעימה. הוא יחוש מבוקש ורצוי במקום וההרגשה הזו תלווה אותו גם הלאה. אל תתפלאו אם הוא יחליט לחזור אליכם שוב ושוב. כי כל אחד, גם אתם ואנחנו, אוהבים לשוב למקום בו הייתה לנו חוויה נעימה.
General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קייטרינג לאזכרה
קייטרינג לאזכרה הוא שירות של אספקת מזון ללוויה. האוכל עשוי להיות מוגש לאורחים בבית הלוויות, או להביא...
קרא עוד »
ספט 12, 2022
תובנות פנימיות: הבנת אבקות חלבון ותוספי תזונה לספורטאים
בתחום הספורט והכושר, השימוש באבקות חלבון ותוספי תזונה הפך נפוץ יותר ויותר בקרב ספורטאים המבקשים...
קרא עוד »
פבר 29, 2024
מארזים לפסח – תחשבו היטב על בחירת המארז
חג הפסח הוא זמן מיוחד בשנה עבור משפחות יהודיות רבות וניתן להפוך אותו למיוחד עוד יותר עם החבילות...
קרא עוד »
פבר 06, 2023