קייטרינג חלבי או קייטרינג צמחוני

קייטרינג לאירוע

אוכל הוא דבר מאוד מגוון והשפע אשר קיים בסופר מרקט בארצות המפותחות מביא אל סיבובים ארוכים בין
מדפים עמוסים לעייפה מתוך המטרה להשלים את הרשימה שאיתה הבית יהיה מלא באוכל שהכי אוהבים. דבר זה גם בא לידי ביטוי כאשר מנסים לבחור קייטרינג לאירוע שאותו מתכננים, כאשר לפעמים עולה לה ההתלבטות האם לערוך אירוע על טהרת האוכל החלבי או להציע מנות שיותר מיועדות אל הקהל שמחפש אחר אוכל צמחוני. למעשה, צמחוניים אוכלים הכל מלבד אוכל שמקורו מן החי, עם רוב שכן אוכל אוכל שהוא עם מרכיבים של חלב, צמחוני וחלבי נעשה לדבר אחד ויחיד.


נהנים מארוחה חלבית 

ארוחה חלבית היא כזו אשר מאוד מתאימה עבור אירועים שנערכים בבוקר, ובעיקר עבור אירועים שהם באופיים יותר "קלילים". ארוחה מן הסוג הזה חייבת להיות מותאמת אל סוג האורחים ואל סוג האירוע, וגם אל העונה שבה חוגגים מכיוון שתמיד רוצים מאכלים טעימים שמרגישים נכונים אל מזג האוויר והמקום שבו נמצאים. כך ניתן להעשיר את הקייטרינג עם מאכלים חלביים קרים או חמים, ולהביא מן הרשימה הארוכה לעייפה של מאכלים חלביים את אלה שמגוונים את המנות המוגשות ויוצרות קייטרינג חלבי משביע, טעים ומרשים. כי לא תמיד חייבים בשר על שולחן האוכל, אלא רק לעשות את הבחירה הנכונה של קייטרינג מקצועי.


אירוע על טהרת הצמחוני


עבור אנשים אשר אין להם ניסיון רב באוכל צמחוני ראה כי אין מה לאכול כאשר רוצים לערוך אירוע שהוא לגמרי צמחוני, אבל למעשה יש מבחר מאוד רחב של מנות שאותן יכולים להכין באופן הזה אם רק יש את הידע המקצועי הנכון. יש מלאי שלם של ירקות טעימים שנמכרים בארץ במהלך כל השנה, ועם בקיאות קולינארית ניתן להכין כל מיני סוגים של מנות טעימות החל משיפודים של ירקות ועד לסלטים ולחמים מכל הסוגים, כולל רשימה נאה של קינוחים דקדנטיים ללא שום דבר בשרי או חלבי. זה גם מחובר לאידיאולוגיה וגם מגרה את כל החושים לארוחה טעימה שממנה כולם יוצאים שבעים ומרוצים.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ספירולינה: מזון העל שאתה צריך לדעת עליו
בשאיפה לחיים בריאים יותר, הספירולינה התגלתה כמובילה בקטגוריית מזון העל. האצה הכחולה-ירוקה הזו,...
קרא עוד »
ינו 21, 2024
מופעי קביים – לאילו אירועים זה מתאים?
מאז ומעולם אנשים גבוהים היו הבולטים ביותר בקרב קבוצה של אנשים, כיוון שגובהם הקיצוני מתלבט על פני...
קרא עוד »
יונ 24, 2020
כפרי או פרובנס? איך בוחרים עיצוב למטבח?
מתלבטים איזה עיצוב לבחור למטבח שלכם? אכן התלבטות של ממש. כי לא כל יום מחליפים מטבח, וכאשר משקיעים...
קרא עוד »
יול 08, 2020