רעיונות לקישוט עוגות בצורה יצירתית

קישוט עוגות בצורה יצירתית הופך אותן לחגיגה מקורית לעיניים. כמו כן, קישוט עוגות יכול להיות פעילות מהנה ויצירתית. בעזרת הכלים והטכניקות הנכונות תוכלו ליצור עוגות יפות שיהוו את גולת הכותרת של כל חגיגה. בין אם אתם מחפשים רעיונות לעוגת יום הולדת, עוגת חתונה או עוגת אירוע מיוחד, ישנן דרכים רבות לגרום לעוגה שלכם לבלוט. 

עוגת וורדים מקושטת

עוגה מסורתית בשדרוג וורדים – באופן מסורתי, לעוגה זו יש צורה עגולה והיא עטופה בציפוי לבן. עיצוב קלאסי אחד המשמש לעוגות לבנות הוא דפוס "ורדים ושמנת". לסגנון העוגה הזה יש בדרך כלל ציפוי חלק של ציפוי בצדדים ובחלק העליון, אבל עדיין מציג מרקמים בצד התחתון. כדי להכין ורדים, פשוט צור קו דק אחד של ציפוי על פני העוגה שלך בזווית כדי ליצור "עלי כותרת". לאחר מכן השתמש בגב של כפית כדי לגרור על פני הקווים הללו כדי ליצור פריחה גדולה יותר. 

לרכישת מוצרי בצק סוכר היכנסו לאתר 

המון רעיונות יצירתיים לעוגות מקושטות

  • יש המון רעיונות לקישוט עוגות שיגרמו לעוגה שלכם להיראות מדהים. למשל, הוספת זילוף ליצירת קישוטים אכילים. ניתן למשל להשתמש בפונדנט וקרם חמאה או הוספת קישוטים אכילים בצורת דמויות מסרטי אנימציה יפים. 
  • מלא את העוגה שלך במגוון צבעים, לפני שאתה מקרר אותה. זה גורם לעוגה שלך להיראות צבעונית ומרגשת. ניתן גם להוסיף זילוף לחלק העליון של השכבה הצבעונית או אפילו לעשות עיצובים קטנים על גבי השכבה הצבעונית בעזרת קיסם. 
  • השתמש במיני מרשמלו על החצי התחתון של העוגה שלך, ולאחר מכן השתמש במרשמלו גדול כקישוט אכיל כדי להשלים את יצירת המופת שלך. זה יעניק לעוגה שלך ניצוץ מיוחד במיוחד שבטוח יפתיע כל אורח במסיבה!  מידע נוסף באתר סער מוצריי אפייה
General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פלטת פירות
מחפשים מתנה בריאה עם פירות יבשים ופירות טריים? רוצים להרשים את בני משפחתכם לחג מתוק ובאווירה חגיגית?...
קרא עוד »
מרץ 28, 2020
5 טיפים לבחירת ברזי מטבח
איזה מזל שיש לנו מים זורמים בכיור?! כשיש הפסקת מים קצרה, רק אז אנחנו מודים על כך שיש לנו מים זורמים בבית...
קרא עוד »
ספט 12, 2021
הקאות בהריון – למה זה קורה?
תופעות שונות מוכרות לנשים בתקופת ההריון. יש תופעות קשות ומאתגרות יותר ופחות. אחת התופעות הנפוצות...
קרא עוד »
פבר 28, 2022